לוגו מוזה מקצועית

תמר אגמון, ליווי וייעוץ למנהלים.

טיפ תוכן: איך להפוך את העבודה שלך לגוף ידע ייחודי

טיפ למטפלות/ים, מרצים/ות, א/נשי מקצוע

בהשראת שיחה שהיתה לי השבוע עם לקוח אהוב, שהוא מטפל ותיק ומוכשר מאד.

לפעמים פונים אלי אנשים שרוצים להפוך את העבודה שלהם לגוף ידע ייחודי – לכתוב ספר, הרצאה או קורס שמבוססים על העשייה המקצועית שלהם.
אנחנו מתחילים תהליך עבודה, שיכול להיות קצר או ממושך. בפגישות יש כתיבה של הלקוח/ה, קריאה שלי ועבודה משותפת של שנינו במיפוי הטקסטים והרעיונות שלהם בצורה הכי טובה למטרה שלהם.
בתקופות בהן נעצרות עבודות ואין כסף לשלם לאנשי מקצוע, הנה מה שאפשר לעשות בעצמך כדי לגלות את גוף הידע האדיר שאספת במהלך שנות עבודתך.

כשיחזרו ימים של הכנסה טובה ותרצו לפנות לעורכת, מאמנת או כל איש מקצוע שיעזרו לכם, כבר יהיה לכם גוף ידע ייחודי לכם, ותתחילו את התהליך ממדרגה מתקדמת יותר, עם פחות גישושים:
אספו סיפורים מהקליניקה. בכל פגישה שלך עם לקוחות או מטופלים, יש סיפור. זה יכול להיות משהו שהבנת במהלך הפגישה, משהו מהתחום המקצועי או אישי.

המון תובנות עולות לא רק אצל המטופל, גם אצל המטפל, במהלך סשנים. הרבה מהרעיונות שלי באים אלי בזכות המטופלים והלקוחות שלי, ובמהלך סדנאות שאני מנחה.

אפשר להחזיק פנקס בקליניקה או לכתוב פתק בטלפון (זה לא כל כך מנומס לכתוב בטלפון במהלך טיפול, בעיני) ולהעלות בהם נקודות שצפו לכם בזמן הפגישה.
אחר כך כתבו או הקליטו את עצמכם עם הרעיון שעלה.


יש משהו שמייחד את האופי של הפגישות איתך, וזה בדרך כלל לא מה שלמדת בלימודי רפואה סינית, גישור או צורפות. הלקוחות והמטופלים שלך מגיעים אליך וחווים משהו שהוא רק שלך, שאספת בדרך שהלכת בה עד היום.

אהבת?
שתפי את כל הטוב הזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.